Financieel Adviescentrum
Nederland
Persoonlijke service

Tandartsbezoek boven hypotheek adviesgesprek

donderdag, 18 oktober 2012

Klantbeleving is een veel gebruikte term de afgelopen jaren.

Waar vroeger een degelijk product tegen een goede prijs nog genoeg was, wil de moderne consument meer! Dat is voor de branche van financiële dienstverlening en hypotheekadvies best lastig.

Waar wij als hypothecair planner en financieel adviseur veel interesse heb voor de ins en outs van bijvoorbeeld hypotheken, kan en wil de consument zich daar vaak niet meer in verdiepen.

Uit recent onderzoek blijkt dat een klant liever bij de tandarts zit dan bij de financieel of hypotheekadviseur!

Tegelijkertijd geeft de klant wel heel veel om wonen en de woonomgeving. Dit blijkt dagelijks uit alle woonbladen en woonprogramma's.

Die beleving van het krijgen van goed en betaalbaar hypotheekadvies is absoluut niet hetzelfde als bij het uitzoeken van een keuken of meubels. Dat hoeft ook niet. Maar de echte beleving van goede dienstverlening bij hypotheekadvies is natuurlijk niet snel over te brengen via internet of tijdschriften.

Goed hypotheekadvies moet je zelf ervaren!

De echte beleving draait om een goed gesprek met u, een visie op de toekomst, een hypotheekplan of financieel plan dat daarbij hoort en producten en diensten die daarbij passen.

Dit alles met een top service en tegen een redelijke prijs.

Als u als klant in het geheel op een uitstekende wijze wordt bediend, kunnen wij u door inzicht en overzicht in de financiële woonsituatie het gevoel geven dat u volledige controle hebt.

Misschien niet de meest spannende beleving op het gebied van wonen in de ogen van de consument, maar wel een heel belangrijke!

Wilt u een afspraak maken voor een gratis kennismaking? Laat dan uw gegevens achter of bel 0900 - 446 0 446.

« Terug naar nieuwsoverzicht
Nieuwsbrief
Meld u aan voor de nieuws- brief en blijft op de hoogte van het laatste nieuws.